Contrary to the 'Coronial' culture of working from home, co-working space and service providers like WeWork and Awfis, need people to return to offices.
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=D16CFE1B0F9B4866AC1C12A534390A46&url=https%3a%2f%2fwww.afaqs.com%2froad-to-recovery%2fhow-are-co-working-spaces-wework-and-awfis-recovering-from-wfh-jolt&c=13118029239969166406&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment