امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, October 26, 2020

Hand in hand: How a digital future is supporting our cultural history

Specialising in preserving lived history and culture, the Koorie Heritage Trust looked to digital transformation to ensure its future.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=D16CFE1B0F9B4866AC1C12A534390A46&url=https%3a%2f%2fwww.digitalpulse.pwc.com.au%2fkoorie-heritage-trust-digital-transformation%2f&c=13616425614476903688&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment