امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, October 26, 2020

Ensuring Advancement Of Quality Data: Q&A With Truthset's Scott McKinley

Another example is data enrichment. Many large enterprises acquire 3rd party demographic data to append to their CRM records. We have seen error rates of up to 40% in commodity demo data - even for ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7D39C205F6D14A1BB6066AB6A163435F&url=https%3a%2f%2fwww.mediapost.com%2fpublications%2farticle%2f357204%2fensuring-advancement-of-quality-data-qa-with-tru.html&c=4559487304497166034&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment