Another example is data enrichment. Many large enterprises acquire 3rd party demographic data to append to their CRM records. We have seen error rates of up to 40% in commodity demo data - even for ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7D39C205F6D14A1BB6066AB6A163435F&url=https%3a%2f%2fwww.mediapost.com%2fpublications%2farticle%2f357204%2fensuring-advancement-of-quality-data-qa-with-tru.html&c=4559487304497166034&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment