امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, September 25, 2020

Technology and Tools Enhancing the Remote Work Trend

Remote work is no longer a new concept for many companies. According to statistics, more than half of businesses operating globally offer employees some capacity to work from home or remotely. And ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=BBB1D3C0C55140AA8359F3B42D5C20B1&url=https%3a%2f%2fwww.tmcnet.com%2ftopics%2farticles%2f2020%2f09%2f25%2f446671-technology-tools-enhancing-remote-work-trend.htm&c=8910496168066010138&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment