امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, September 30, 2020

IDaaS: A New Era of Cloud Identity

As identity-as-a-service becomes the standard for enterprise identity management, upstarts and established competitors are competing to define the market's future. Participate in Omdia's IDaaS ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=767742CEA4DB41A889DB02EDD18871E6&url=https%3a%2f%2fwww.darkreading.com%2fomdia%2fidaas-a-new-era-of-cloud-identity%2fa%2fd-id%2f1339053&c=7196945134755030021&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment