امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, September 27, 2020

HubSpot's new end-to-end sales hub aims to simplify CRM for midmarket customers

HubSpot, the Boston firm that made its name by helping to define the in-bound marketing concept, sees a pandemic landscape that's changing the way companies sell, forcing more inside sales. Today, the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=A7EFE777271E4A8AA6FE9E82182DAF8D&url=https%3a%2f%2fnews.yahoo.com%2fhubspots-end-end-sales-hub-151519601.html&c=4535139109261640494&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment