امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, September 27, 2020

My Thesis That The Nasdaq 100 Would Bounce Was Correct - Here's What May Happen Next

My Charting was correct. You need to take charting seriously I have learned that self congratulations doesn’t go over well, so let me apologize to those who feel it is unsportsmanlike. I do have a ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=A7EFE777271E4A8AA6FE9E82182DAF8D&url=https%3a%2f%2fseekingalpha.com%2farticle%2f4376534-thesis-nasdaq-100-bounce-was-correct-what-may-happen-next&c=10633479308648606324&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment