امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, September 29, 2020

Snowflake: Justifying The Current Valuation

Cloud platforms are designed to scale at a fast pace. The option to build other SaaS/PaaS solutions using cloud platforms highlights a huge portion of their valuation.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=F803CB8233084D8692E01BCEEA2C448E&url=https%3a%2f%2fseekingalpha.com%2farticle%2f4376909-snowflake-justifying-current-valuation&c=14108066657608901586&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment