امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, September 27, 2020

ConnectWise CRM vs Goverlan Reach

Cons Ramp up time, depending on your role, can be a bit lengthy, the training video's provided by ConnectWise are decent, but are sometimes lacking. It is a complex program and the setup consultant ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=A7EFE777271E4A8AA6FE9E82182DAF8D&url=https%3a%2f%2fwww.softwareadvice.com%2fitsm%2fconnectwise-crm-profile%2fvs%2fgoverlan-reach%2f&c=14884383341859620483&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment