امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, September 28, 2020

How Microsoft is helping Indian SMBs adopt cloud solutions and survive the COVID-19 impact

Cloud technology can impact cost-cutting for SMBs and play a crucial role in determining their survival amidst COVID-19. Here's how ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7589EA41B34044DD9EEA886345CCFE59&url=https%3a%2f%2fyourstory.com%2fsmbstory%2fdigital-playbook-smbs-microsoft-india-cloud-solutions&c=7179245850854921519&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment