امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, September 26, 2020

Medis Selects Veeva CRM to Deliver Personalized Experiences to Healthcare Professionals

Veeva Systems today announced that Medis has switched to multichannel Veeva CRM in 15 countries across Central and Eastern Europe to advance its commercial strategy and drive more efficient and ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=BE56A96711304AEC91CE159033315A39&url=https%3a%2f%2fwww.nasdaq.com%2fpress-release%2fmedis-selects-veeva-crm-to-deliver-personalized-experiences-to-healthcare-0&c=4042417264171658212&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment