امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, September 28, 2020

How advisors going indie can assemble their digital toolbox

When we went out on our own, we didn’t know what was left and what was right.” Pine’s dilemma is one shared by advisors across the industry as they sift through a plethora of technology offerings to ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7589EA41B34044DD9EEA886345CCFE59&url=https%3a%2f%2fwww.financial-planning.com%2fnews%2fhow-advisors-going-independent-can-assemble-their-technology-toolbox&c=18004724525544115212&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment