امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, September 30, 2020

Using master data management to drive superior customer experiences

Master data management (MD) is an easy way to ensure that your data is consistent and governed. Once your organization is confident that it is pulling information from a single source of truth, you ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=4F82BBDE78CA40AAAB6A9C49E2CB3A7D&url=https%3a%2f%2fwww.bitpipe.com%2fdetail%2fRES%2f1601403491_318.html&c=8871384519610615999&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment