امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, September 29, 2020

Japan Software as a Service (SaaS) Market Projected to Grow at a CAGR of 19.3%by 2027

Research Nester has released a reporttitled “Japan Software as a Service (SaaS)Market – Regional Demand Analysis & Opportunity Outlook 2027” which also includes some of the prominent market analyzing ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=D25D99EC305740B2AB3152AB0A12FE70&url=https%3a%2f%2fwww.marketwatch.com%2fpress-release%2fjapan-software-as-a-service-saas-market-projected-to-grow-at-a-cagr-of-193by-2027-2020-09-29%3ftesla%3dy&c=2356831720162663380&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment