In some scenarios, they did this without little thought, in a tactic that makes most marketers squirm: “spraying and praying.” Obviously, this is not true for every marketer, but the prevalence of ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=767742CEA4DB41A889DB02EDD18871E6&url=https%3a%2f%2fwww.business2community.com%2fmarketing%2faccount-based-marketing-how-to-define-your-ideal-customer-profile-02350496&c=3123962511544236890&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment