امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, September 28, 2020

Fundamentally Unchanged, yet Radically Different

The project management fundamentals required to successfully implement a treasury management system remain fixed. Longstanding implementation obstacles—including a lack of executive buy-in, poorly ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=F942EDF12F9A437AB762D3761E01D0E8&url=https%3a%2f%2fwww.treasuryandrisk.com%2f2020%2f09%2f28%2ffundamentally-unchanged-yet-radically-different%2f&c=4274268846442297247&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment