امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, September 28, 2020

Online Contact Management Software Market to Witness Huge Growth by 2025: Pipedrive, HubSpot CRM, Qsoft, Bitrix

The Global Online Contact Management Software Market has witnessed continuous growth in the past few years and is projected to see some stability post Q2,2020 and may grow further during the forecast ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=F942EDF12F9A437AB762D3761E01D0E8&url=http%3a%2f%2fwww.sbwire.com%2fpress-releases%2fonline-contact-management-software-market-to-witness-huge-growth-by-2025-pipedrive-hubspot-crm-qsoft-bitrix-1306311.htm&c=8416342219233858120&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment