امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, September 30, 2020

With AI Personalization, Room & Board Sees 80% Higher Conversion Rate

Room & Board has been able to increase the scale of its personalization efforts, resulting in dramatic increases in performance across engagement, clicks and conversions. From January 2020 to April ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=4F82BBDE78CA40AAAB6A9C49E2CB3A7D&url=https%3a%2f%2fwww.mytotalretail.com%2farticle%2fwith-ai-personalization-room-board-sees-80-higher-conversion-rate%2f&c=14008451719404795282&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment