امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, September 29, 2020

SMART QUEUE Reviews

"The service works exactly as expected, is unbelievably simple to set up and use, and is supported by a dedicated team who are always available to answer questions and provide assistance. " "The ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=D25D99EC305740B2AB3152AB0A12FE70&url=https%3a%2f%2fwww.softwareadvice.com%2fcrm%2fsmart-queue-profile%2freviews%2f&c=1899367514442187728&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment