امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, September 25, 2020

Salesforce.com reports 9.9% passive stake in Snowflake

S (NYSE:CRM) reported a 9.9% (4.25M shares) passive stake in Snowflake (NYSE:SNOW).It consists of 2.1M shares of class A common stock and 2.17M shares of Class B common stock convertible into Class A ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=BBB1D3C0C55140AA8359F3B42D5C20B1&url=https%3a%2f%2fseekingalpha.com%2fnews%2f3617453-salesforce-com-reports-9_9-passive-stake-in-snowflake&c=16502678322591493270&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment