New applications and systems are being invented and implemented at lightning speed, and the aged care industry is at the heart of this digital revolution.
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=CF1A71EFC0AE4FE9AA3C440DAE56DEC8&url=https%3a%2f%2fwww.australianageingagenda.com.au%2fsponsoredcontent%2fhow-the-right-crm-can-create-a-win-win-for-your-business-and-your-community%2f&c=1702562558410080231&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment