امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, May 26, 2020

WPP’s whiteGREY Retains NSW Government Business With Place Management NSW Win

Following a hotly contested pitch, whiteGREY has been appointed as lead strategic and creative agency for Place Management NSW, tasked with providing a strategic and customer-focussed digital approach ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=83F8CF8E44AC422BAA5467E1BC63F4EC&url=https%3a%2f%2fwww.bandt.com.au%2fwpps-whitegrey-retains-nsw-government-business-with-place-management-nsw-win%2f&c=4616376781402505878&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment