امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, May 26, 2020

Preparing a Business to Re-emerge After COVID-19

In terms of marketing, do you have good information on what avenues have been most successful for you? If you don’t use CRM software that easily tracks data like this, then invest some time in ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=83F8CF8E44AC422BAA5467E1BC63F4EC&url=https%3a%2f%2fwww.remodeling.hw.net%2fbusiness%2fpreparing-a-business-to-re-emerge-after-covid-19_o&c=17559230560830226633&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment