PRNewswire/ -- Net at Work, a full-service technology and business consultancy, and Pixafy, an Adobe solution partner specializing in ERP and eCommerce, have formally released ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=88D2A5E2D6324D42BA9FA300D80FE04A&url=https%3a%2f%2fwww.wfmz.com%2fnews%2fpr_newswire%2fpr_newswire_technology%2fnet-at-work-and-pixafy-announce-erpcommerce-tm-for-magento-commerce-and-sage-x3-erp%2farticle_bda2bfd9-5a7d-504b-b8ff-81fbf25c2aed.html&c=11562680240013389255&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment