امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, May 27, 2020

Net at Work and Pixafy Announce erpCommerce(TM) for Magento Commerce and Sage X3 ERP; Integrated Enterprise eCommerce in 60 Days

PRNewswire/ -- Net at Work, a full-service technology and business consultancy, and Pixafy, an Adobe solution partner specializing in ERP and eCommerce, have formally released ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=88D2A5E2D6324D42BA9FA300D80FE04A&url=https%3a%2f%2fwww.wfmz.com%2fnews%2fpr_newswire%2fpr_newswire_technology%2fnet-at-work-and-pixafy-announce-erpcommerce-tm-for-magento-commerce-and-sage-x3-erp%2farticle_bda2bfd9-5a7d-504b-b8ff-81fbf25c2aed.html&c=11562680240013389255&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment