امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, May 26, 2020

Marketpiont Releases CRM 3.0 Designed To Steramline Optimizes Sales & Marketing Processes

Marketpoint, a marketing solutions agency, has updated its CRM solution with new features designed to optimize performance and to provide enhanced ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=83F8CF8E44AC422BAA5467E1BC63F4EC&url=https%3a%2f%2fwww.demandgenreport.com%2ffeatures%2fsolution-spotlight%2fmarketpiont-releases-crm-3-0-designed-to-steramline-optimizes-sales-marketing-processes&c=8363540007573166875&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment