امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, May 27, 2020

Kerbox Media wants to see all agents in the video spotlight

Founded by a former Southern California agent, creative services company focuses on all things real estate video, from market updates to Zoom-call coaching ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=F207AE79D7334D23B818F73484090FE7&url=https%3a%2f%2fwww.inman.com%2f2020%2f05%2f27%2fkerbox-media-wants-to-see-all-agents-in-the-video-spotlight%2f&c=17213904516271890135&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment