امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, May 26, 2020

How Online Communications Can Keep Marketing Insights Go Strong During This Pandemic Time

As we are navigation through unchartered waters now and living through this worst pandemic that we faced in our lifetime, the impacts of this COVID-19 are being felt nowadays in every aspect of the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=83F8CF8E44AC422BAA5467E1BC63F4EC&url=https%3a%2f%2fcustomerthink.com%2fhow-online-communications-can-keep-marketing-insights-go-strong-during-this-pandemic-time%2f&c=1976058149588045608&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment