امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, May 26, 2020

BooXkeeping Launches Franchise With Dedicated Franchise Development Website

Low cost home based & part-time business franchise opportunity offers flexibility and freedom to stay-at-home parents, veterans, active military spouses, E-2 visa applicants and anyone wanting to be ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=96A4FACC3A75467D9B92F11043E8330F&url=http%3a%2f%2fwww.digitaljournal.com%2fpr%2f4693626&c=3556252039182662843&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment