Tableau's newly appointed CEO, Ryan Aytay, recently shared his thoughts on the company's future, the role of generative AI in data and ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=645ed14a3fc24ca3bc9ad6101670107d&url=https%3a%2f%2fwww.datanami.com%2fthis-just-in%2fryan-aytay-takes-the-helm-at-tableau-discusses-salesforce-integration-and-future-of-data-and-analytics%2f&c=10209584486970690249&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment