Mike Chapin said on LinkedIn that he is excited to rejoin the company as it rekindles its startup superpowers.
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=647002c270d345019192534e8b266fc2&url=https%3a%2f%2fwww.law.com%2ftherecorder%2f2023%2f05%2f22%2fafter-spinning-out-of-meta-kustomer-brings-back-ex-gc-to-lead-legal%2f&c=4873086050390884883&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment