امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, May 24, 2023

Sprinklr Launches AI+

Sprinklr AI+ leverages generative AI in all four Sprinklr product suites to offer AI-powered omnichannel contact center-as-a-service (CCaaS), social media management, marketing, and research tools.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=646ea33f7bc24c85a86f6780f0516287&url=https%3a%2f%2fwww.destinationcrm.com%2fArticles%2fCRM-News%2fCRM-Across-the-Wire%2fSprinklr-Launches-AI--158810.aspx&c=9033423294228201072&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment