HubSpot, the customer relationship management (CRM) platform for scaling companies, today announced new additions to its annual INBOUND conference taking place September 5-8 in Boston, Massachusetts.
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6463ed28b9cb441fa165399d794d99ee&url=http%3a%2f%2fmarkets.buffalonews.com%2fbuffnews%2farticle%2fbizwire-2023-5-16-hubspot-brings-back-annual-inbound-conference-with-new-speakers-and-pitch-competition&c=15929991237646985564&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment