امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, May 31, 2023

Digital analytics driving optimum HCP engagement: New survey insights

A recent survey by Industry Dive and global analytics leader SAS was conducted among 100 top digital marketing executives in biopharma. Questions focused on different aspects of using data analytics ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6477b378f82a4cfb959024ae30697be7&url=https%3a%2f%2fwww.biopharmadive.com%2fpress-release%2f20230518-digital-analytics-driving-optimum-hcp-engagement-new-survey-insights%2f&c=10852303357129660731&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment