Current industry benchmarks have set a good first-contact resolution (FCR) rate at between 70 percent and 80 percent, with world-class companies exceeding 80 percent. Only about 5 percent of all ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6476b66f24dc458384dfa7e386241582&url=https%3a%2f%2fwww.destinationcrm.com%2fArticles%2fEditorial%2fMagazine-Features%2fThe-Struggle-to-Raise-First-Contact-Resolutions-158846.aspx&c=17452159733875376358&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment