امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, May 12, 2023

Ryan Aytay Takes the Helm at Tableau: Discusses Salesforce Integration and Future of Data and Analytics

Tableau's newly appointed CEO, Ryan Aytay, recently shared his thoughts on the company's future, the role of generative AI in data and ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=645eb53fd52e49c6bf901542bc701151&url=https%3a%2f%2fwww.datanami.com%2fthis-just-in%2fryan-aytay-takes-the-helm-at-tableau-discusses-salesforce-integration-and-future-of-data-and-analytics%2f&c=10209584486970690249&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment