امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, May 31, 2023

UPDATE -- StartADAM Acquires a.link Domain for Launch of aOS Chat-based Operating System

StartADAM, a technology company that presents itself as the SaaS “Missing Link”, has announced its capital raise of $1.9M USD for the launch of its aOS chat operating system. It has also acquired the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6477ebb8af1f4367a2ebf9584e6e3697&url=https%3a%2f%2fit.tmcnet.com%2fnews%2f2023%2f05%2f31%2f9824006.htm&c=2248620353576959881&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment