امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, May 29, 2023

TipRanks ‘Perfect 10’ List: Ride the Tech Rebound With These 2 Top-Rated Stocks

The biggest winner in the tech rally so far is Nvidia. The company is seen as one that stands to benefit immensely from AI’s rise, and it has gained accordingly. The shares are up by more than 165% ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6475108390cd49f5b012861266b16171&url=https%3a%2f%2fwww.nasdaq.com%2farticles%2ftipranks-perfect-10-list%3a-ride-the-tech-rebound-with-these-2-top-rated-stocks&c=4121718585219504448&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment