امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, May 12, 2023

Loyalty, loyalty, loyalty: How a holistic, personalised customer view ensures loyal customers, increased revenue

How a holistic, personalised customer view ensures loyal customers, increased revenue By Mark Annett, Camsoft Solutions Head of CRM Sales and Consulting Issued by Camsoft Solutions Johannesburg, 12 ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=645eed6cf088410d85b3074a47cada3e&url=https%3a%2f%2fwww.msn.com%2fen-za%2fnews%2fother%2floyalty-loyalty-loyalty-how-a-holistic-personalised-customer-view-ensures-loyal-customers-increased-revenue%2far-AA1b5GRd&c=11731863930378100202&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment