امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, May 15, 2023

Zoholics - the last stop, but plenty of announcements

Here are the highlights. SMB ERP player Zoho (most famous for its CRM functionality) held a number of regional Zoholics user conferences recently - diginomica’s Jon Reed caught one of these shows and ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=64629c05850d4fb0a19e8f0ac1d835c2&url=https%3a%2f%2fdiginomica.com%2fzoholics-last-stop-plenty-announcements&c=5816848995697970752&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment