امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, May 29, 2023

Salesforce: A Bargain Ahead Of Q1 Earnings

I am going to discuss my expectations for Salesforce’s upcoming earnings card. Click here for my take on CRM stock and its prospects.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=64752cbe44a644d6b805e815def0e8ff&url=https%3a%2f%2fseekingalpha.com%2farticle%2f4607903-salesforce-bargain-ahead-of-q1-earnings&c=5415930809240994123&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment