امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, May 31, 2023

How Renu Energy Solutions uses Zoho Analytics to grow their solar installation business

Better analytics doesn't necessarily lead to better decisions. But Renu Energy Solutions can tie their use of Zoho Analytics into customer results. At Zoholics New Jersey, I dug into the story.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6477f9dd37b240bb9d8cef4412309e9f&url=https%3a%2f%2fdiginomica.com%2fhow-renu-energy-solutions-uses-zoho-analytics-grow-their-solar-installation-business&c=12590751432814136118&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment