امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, May 28, 2023

Salesforce (CRM): New Buy Recommendation for This Technology Giant

In a report released today, Kash Rangan from Goldman Sachs reiterated a Buy rating on Salesforce (CRM – Research Report), with a price ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6473f7469dae4c05bc12bc1862419df3&url=https%3a%2f%2fmarkets.businessinsider.com%2fnews%2fstocks%2fsalesforce-crm-new-buy-recommendation-for-this-technology-giant-1032353700&c=14840848150819963155&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment