امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, May 23, 2023

Why CRM projects still fail

Many business decision-makers incorrectly focus on the ‘customer’ aspect of CRM and, as such, primarily consider solutions as a lead generation tool or marketing solution that sits within the chief ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=646d2785bc3c40889167790039b80305&url=https%3a%2f%2fwww.msn.com%2fen-za%2fnews%2fother%2fwhy-crm-projects-still-fail%2far-AA1bzavo&c=2969539039522709169&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment