امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 11, 2023

RESIDES SETS NEW STANDARD WITH LAUNCH OF AGENT-CENTRIC MLS PORTAL DRIVEN BY INNOVATION & CRM INTEGRATION

REsides, the first and only MLS to launch a revolutionary new equity-ownership model for its members, announced today the launch of its new Integrated Agent-Centric MLS portal. The new REsides MLS ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63bf75e938e7457fa81ffdb4757cd8fb&url=https%3a%2f%2ftechnews.tmcnet.com%2fnews%2f2023%2f01%2f11%2f9741781.htm&c=17749553752403009889&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment