امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, January 10, 2023

No time to procrastinate for SMEs

With COVID-19, labour shortages, and now the impact of geopolitical conflict to contend with, businesses are losing confidence fast. New and considerable risk factors to economic growth and inflation ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63bdfa59233a4b458401c05c6831d222&url=https%3a%2f%2flondonlovesbusiness.com%2fno-time-to-procrastinate-for-smes%2f&c=2995939146890394437&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment