امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, January 12, 2023

Newmark Expands Proptech Offerings With Data Visualization

Newmark continues following one tradition from the high-tech world by developing software, most likely originally for internal use, and then making it available to customers for additional revenue ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63c08163e1054bf69ee1ef4c9977c961&url=https%3a%2f%2fwww.globest.com%2f2023%2f01%2f12%2fnewmark-expands-proptech-offerings-with-data-visualization%2f&c=10452831946408268712&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment