Salesforce stock (NYSE: CRM) has gained 74% YTD, as compared to the 19% rise in the S&P500 over the same period.
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=656ceae2d15f4cbe8f0d460881c7d72a&url=https%3a%2f%2fwww.forbes.com%2fsites%2fgreatspeculations%2f2023%2f12%2f01%2fup-74-since-the-beginning-of-2023-will-salesforce-stock-continue-its-strong-rally%2f&c=3418484592245652183&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment