امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, December 20, 2023

Boosting loans & deposits: The blueprint for credit unions to maximize CRM data strategy

Data is the key to unlocking a robust member experience. That’s because it enables CUs to learn deeply about members and predict and identify their next ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=65836269390f4468b2db5da1e4703a70&url=https%3a%2f%2fwww.cuinsight.com%2fboosting-loans-deposits-the-blueprint-for-credit-unions-to-maximize-crm-data-strategy%2f&c=4064090437071425973&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment