امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, December 12, 2023

How a Gym CRM Can Improve Customer Retention and Satisfaction

Are you struggling to keep your gym members engaged and satisfied? According to the Fitness Industry Association, most people quit or stop going to the gym after 24 weeks of signing up. In the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6578c8091f4c4773b049a13c3214884b&url=https%3a%2f%2fwww.msn.com%2fen-us%2fmoney%2fother%2fhow-a-gym-crm-can-improve-customer-retention-and-satisfaction%2far-AA1lkMft&c=7048067113378044440&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment