Shares of CRM jumped 9.4%, adding $20.8 billion in market value along the way, after the software-as-a-service (SaaS) firm reported better-than-expected third-quarter earnings of $2.11 per share on in ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=656a47fadf7043a7901a4534664832a5&url=https%3a%2f%2fwww.kiplinger.com%2finvesting%2fstocks%2fstock-market-today-dow-jumps-520-points-after-salesforce-earnings&c=6586820005186819084&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment